Gwarancja na każdy zamówiony produkt przysługuje przez 12 miesięcy liczone od daty zakupu.
Wszystkie towary sprzedawane w sklepie Włoskie klamki, są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów.
Każdemu klientowi przysługuje prawo do reklamacji, warunkiem jest zachowanie dowodu sprzedaży (paragonu fiskalnego lub faktury VAT).
W przypadku chęci zareklamowania produktu prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i odesłania na adres: Włoskie klamki, ul. Ziołowa 10/20, 16-300 AUGUSTÓW
Pobierz formularz reklamacji – POBIERZ DOKUMENT
Klient wysyła do nas paczkę na swój koszt (w przypadku uznanej reklamacji zwracamy kwotę za przesyłkę na podstawie potwierdzenia nadania, kwotę przelewamy na konto podane w formularzu reklamacji). Nie odbieramy paczek pobraniowych.
W ciągu 14 (czternastu) dni od momentu otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Klientem i ustosunkujemy się do reklamacji oraz poinformujemy, jak będzie przebiegał dalszy proces reklamacji.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy identyczny towar wolny od wad lub zwracamy pieniądze na konto. Zwrot kwoty na konto wskazane w formularzu reklamacji odbywa się w ciągu 7 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas odbioru paczki wynikłego z transportu przesyłki, należy w chwili odbioru paczki sporządzić protokół szkody/reklamacji z kurierem DPD lub niezwłocznie (w ciągu 24h) skontaktować się z działem obsługi klienta wloskieklamki.pl
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy – POBIERZ DOKUMENT
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Formularz odstąpienia można przesłać mailem na adres info@wloskieklamki.pl lub na adres Włoskie klamki, ul. Ziołowa 10/20, 16-300 AUGUSTÓW
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
WYMIANA
Każdy Klient ma możliwość wymiany zakupionego produktu na inny kolor bądź model w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym – stan idealny taki jak w momencie odbioru (powinien posiadać pudełko, materiał ochronną, paragon). Jeżeli towar nie będzie spełniał powyższych warunków, zostanie odesłany z powrotem do klienta. Wymiana nie zostanie przeprowadzona.
W przypadku chęci przeprowadzenia procesu wymiany produktu prosimy o kontakt mailowy na adres info@wloskieklamki.pl lub telefoniczny (48) 782312101.